Thursday, December 4, 2008

Munca te innobilieaza... :))))))))))

Am crezut ca cei ce formeaza atomul Uniunii Europene sunt niste oameni priceputi, harnici si dornici de a face ceva... glumesc, asta credea naivul de rand!

Am spus de atatea ori: Romania a fost acceptata in mUE nu pentru calitatile poporului sau ale economiei sale... ci pentru ieftineala ei. Pentru ca suntem niste curve ieftine, inculte si fara dorinta de a ne ridica din mocirla in care ne complacem zi-de-zi.

No, vazand mUE ca oamenii nu au ajuns la capatul rabdarii si ca roboteii mai au baterii, ce s-au gandit ei, cu mintea lor orientata doar spre profitul prorpiu?! Ca ar fi bine sa se munceasca si sambetele. Adica, sa ii ramana robotelului si mai putin timp de cugetare, informare, gandire pseudo-libera!
Nu e de ajuns ca plecam de acasa la 8 dimineata si ne intoarcem la 8 seara.
Nu e de ajuns ca facem si ore suplimentare.
Nu e de ajuns ca muncim pe nimic.
Nu e de ajuns ca Nu suntem liberi.
Nu e de ajuns ca, desi muncim, la sfarsitul lunii nici nu vedem cum se dizolva salariul in baltoaca infecta a creditelor.


Pai, sa bage frate program de lucru sambata si sa vezi cum o sa futa romanii buha nu doar sambata, dar si in timpul saptamanii... IO CLAR ASA AS FACE!!!

Just think about it! Suntem oameni, nu lucruri!!!

11 comments:

  1. Moama .. decand n-am mai intrat pe blogul tau. Abea daca mai tin minte ..

    ReplyDelete
  2. Pai, bine ai revenit, in cazul asta! :D

    ReplyDelete
  3. Pai...renuntati in a mai fii curve...nici de lux si nici ieftine!

    ReplyDelete
  4. Cit despre Europa...am fost intotdeauna in Europa...
    Toate filmuletele care sunt postate zelos pe bloguri...sunt din "afara"..de la "nemernicii" aia de vestici.
    la fel si stirile financiare,etc.
    Imitatio!Si nu este Imitatio Cristi,din pacate!
    Daca ai posta filmuletele romanesti...ar trebui sa vorbesti de simona sensual,inchisori comuniste(ar fi bine...dar nu intereseaza...caci a-ti recunoaste bubele e dureros...mai bine le vedem pe ale altora!),avorturi si manele, manele.Pina la noi modificari de mentalitate...mai va!

    ReplyDelete
  5. Da, e greu sa renuntam la mentalitate. romanii sunt atat de indobitociti, incat au devenit masochisti de profesie.

    Doare cand vezi cum creste mahalaua si te inghite.

    Ei bine, blogul asta l-am deschis tocmai pentru a lupta si in scris impotriva mahalalei.

    Nu cred ca citesti cu destula atentie posturile. Ai vedea in ele exact recunoasterea defectelor noastre, ale romanilor.

    Daca tu ai impresia ca mUE ne-o primit cu bratele largi deschise in sanul ei plin de "lapte si miere" pentru a ne face noua un bine, te inseli amarnic. Totul se rezuma la cateva concepte: exploatare, piata de desfacere, bani.

    Am fost si eu in Europa (daca incerci sa ma faci ignorant) si stiu cum functioneaza lucrurile pe-acolo. Nu e nevoie sa mi ridici in slavi... i cunosc.

    Eu imi corectez mentalitatea si mi-o innoiesc. Si lupt sa o skimb si pe altora (cu unii ma reusit, cu altii mai putin, cu majoritatea - deloc). Dar, macar stiu ca implantez "virusul".

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. UE reprezinta doar o "afacere economica".Nu "ne-au primit in UE".Am fost dintotdeauna acolo in Europa...chiar si economic.
    Si celelalte tari vestice "se exploateaza unele pe altele" caci asta este nivelul guverneleor actuale.
    Nu ridic in slavi pe nimeni...desi "in slava ar fi bine sa ne ridicam cu totii".
    Coruptii au nevoie de coruptibili.
    Asa functioneaza regula.Si atit coruptii cit si coruptibilii "au aceeiasi mama".
    Citesc atent.
    Si ma bucur ca romanii au inceput sa vorbeasca.Ceea ce ma intristeaza un pic este tipul de metalitate:"avem si noi hoti dar ai nostrii sunt mai mici ca ai lor".Hotii sunt hoti indiferent de cit si cum fura.
    Daca ai fost in Europa trebuie sa fi vazut atit partile lor bune cit cele rele.Si ai fi putut constata deopotriva ca cea "mai americanizata tara europeana ca si mentalitate..in sensul mai putin bun al cuvintului "este Romania.
    Cred ca uniti in spirit am fi puternici si nu "vesnic despartiti in est si vest".
    Si...cum e si normal..reactia cea mai vocala la ceea ce se intimpla mondial vine de unde raul este mai acut...In Ro...inca se merge pe burta.Inca nu ne-a ajuns cutitul la os?
    Cred ca romanii mei sunt oameni de isprava.Pai...sa incepem sa o aratam si acasa!

    ReplyDelete
  8. Anonymous, ti-am sters doua dubloane de post.

    Exact! Am fost dintotdeauna in Europa, deschisi Europei si in sprijinul Europei de multe ori.

    Ma pufneste un ras nevrotic cand mai aud cate un putoi ca urla bucuros pe la tembelizor: "Am intrat in Europa" si imi vine sa i zic io in cine sa se duca...

    No, io astept cu infrigurare (atat cat mai pot, ca ma apuca si pe mine doru de duca) revenirea in tara a elitelor si tratarea lor cu respectul cuvenit. Pana una-alta, le pierdem pe capete... Pacat!

    ReplyDelete
  9. Dragul meu...nu le astepta caci nu mai vin.
    Stii de ce?Nu au loc.Nu li se face loc.De aia au si plecat...din lipsa de loc!
    Si nici nu se doreste revenirea lor.
    Oamenii responsabili care isi fac treaba bine incurca!Pe "ceilalti...vesticii" ii descurca...si...culmea ei,vestici..stiind "troaca mondiala" isi doresc sa fie descurcati sau sa se descurce(nu in sensul smecheresc ).Ar da orice sa iasa mai repede din incurcatura!
    Numai bine.

    ReplyDelete
  10. :)
    Oricum, speranta moare ultima, nu?! :) Am cateva cunostinte plecate si care nu s-ar mai intoarce... si i inteleg.

    Tragic, dar adevarat. Era sa plec si io acum un an. Aveam totul pregatit: loc de munca, acte. Am renuntat din motive subiective.

    Oricum, acolo esti considerat om... aici esti considerat animal... da ce zic io, ca si animalele o duc mai bine! Esti considerat pubela!

    NO, bafta acolo, oriunde ai fi, viata linistita si fa-ne mandri ca suntem romani!

    ReplyDelete
  11. sper ca dragostea sa fie "acel lucru subiectiv" care te-a tinut pe loc.
    se vorbeste frumos de romani de pe pozitia din care lucrez.
    sunt apreciati pentru usurinta lor de a invata limbi straine,pentru ca sunt flexibili in sensul bun al cuvintului si pentru ca au idei.sunt lasati sa si le spuna.
    se stie realitatea economica a tarii noastre.nu se confunda "guvernul" cu oamenii inteligenti.si...se observa ca romanii nu sunt uniti unii cu altii...ceea ce aduce mirare.
    nu ni se cunoaste bine istoria...dar nici ei pe a lor nu si-o cunosc toti!
    VOR SA STIE DESPRE NOI.REPET:VOR SA STIE DESPRE NOI.
    Dar ziarele noastre se ocupa de susanele!Si de tigani!Nu de romani!!!
    Sa iti fie bine oriunde ai dori sa incerci sa fii.

    ReplyDelete