Tuesday, June 9, 2009

eba si becali

Voi, cei ce i-ati votat, nu meritati NIMIC!

9 comments:

  1. Voi ce i-ati votat va meritati soarta!

    ReplyDelete
  2. Din pacate, ei ce i-au votat, se multumesc cu soarta pe care deja o au... asa ca, mai bine sa nu mai aibe NIMIC!!!!

    ReplyDelete
  3. ba.. .io nu am votat.. da` un prieten care o fo` la o sectie de votare , o zis ca batranii intrebau pe ce pozitie e Iliescu pe lista... asa ca... I REST MY CASE . Plus ca o zis ca la vot or fost doar astia nascuti intre 1912 si 1945 .. la sectia unde a fost el detasat...

    deci vezi cine o ales? :D n-ai cum sa te pui cu pensionarii.. is fixati deja... trebuie sa`i acceptam , sau sa le luam dreptul la vot.

    ReplyDelete
  4. Da, scarbos!
    Bine ca nu intrebau pe ce pozitie i Regele Mihai... sau Stefan cel Mare... sau Burebista!!!

    Nu ai ce sa le ceri, ma! Oricat ai incerca sa dai vina pe ei, asa au fost indobitociti, saracii...

    Frate, pana nu moare iliescu, babacii astia nu se trezesc din transa, lua-l-ar pe iliescu in sacose si duce-l-ar departe, departe, peste noua cazane de smoala si 9 rauri de lava!!!

    ReplyDelete
  5. Despre partea cu "googlemoron": intrebarea mea de pe siteul cu Iulian era o capcana pe care nu ai sesizat-o. Si nu sari la mine, ca nu sint bucurestean. Hint: strabunicii mei au fost husari si au murit in Galitia. Acum poate intelegi capcana. Have a nice day.

    ReplyDelete
  6. Amice richard, iei totul prea personal! Lumea nu are ceva cu tine... iar daca asa consideri, se numeste schizo (nu e nicio "capcana" aici).

    Cat despre capcana ta, o fost atat de tare, ca si acum imi spal papucii dupa ce am calcat in ea; si recunosc, am calcat in ea!

    ReplyDelete
  7. Pai "i-am votat" ca niste matematicieni au facut calcule si ,impreuna cu V.Roncea, au conluzionat ca "ne iau ungurii Ardealul daca nu votezi,romane".Sa fi fost aceeiasi matematicieni care ne spuneau ca daca nu votam cu ilici "vine vadim=wc"?Zic ca este acelasi calcul...doar "sustinatorii s-au mai schimbat"...sic!

    ReplyDelete
  8. Nu lasa matematicienii si statisticienii sa iti conduca viata!!! Asta e treaba boilor din pulamentul (parlamentul) romaniei!

    ReplyDelete